„Bądź gotowy dziś do drogi”
Od 1 sierpnia trwa zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną kampania „Bądź gotowy dziś do drogi”. Jej celem jest promocja rodzinnego zwiedzania polskich miast i aktywnego spędzania w nich wolnego czasu z wykorzystaniem Polskiego Bonu Turystycznego.Przygotowane w ramach akcji kreacje graficzne można zobaczyć już w ośmiu ośrodkach miejskich: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Trójmieście i Aglomeracji Śląskiej. Reklamy eksponowane na billboardach, citylightach oraz na pojazdach komunikacji miejskiej zachęcają do pobierania i aktywowania bonów oraz planowania podróży w Polsce.

Od 1 sierpnia trwa zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną kampania „Bądź gotowy dziś do drogi”. Jej celem jest promocja rodzinnego zwiedzania polskich miast i aktywnego spędzania w nich wolnego czasu z wykorzystaniem Polskiego Bonu Turystycznego.

Przygotowane w ramach akcji kreacje graficzne można zobaczyć już w ośmiu ośrodkach miejskich: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Trójmieście i Aglomeracji Śląskiej. Reklamy eksponowane na billboardach, citylightach oraz na pojazdach komunikacji miejskiej zachęcają do pobierania i aktywowania bonów oraz planowania podróży w Polsce.  

Wzmocnieniem kampanii outdoorowej są publikacje prasowe, które ukażą się w najczęściej czytanych polskich gazetach i czasopismach: Fakcie, Super Expressie, Poradniku Domowym oraz Wysokich Obcasach. Reklamy prezentowane będą także w internecie (Google Ads) i mediach społecznościowych – na Facebooku.

Grupą docelową kampanii „Bądź gotowy dziś do drogi” są rodziny z dziećmi i matki. Akcja potrwa do końca sierpnia.